top of page

Fit Porttipuisto – Asiakastyytyväisyyden ja toiminnan tehokkuuden vahvistamista

Parantunut asiakaskokemus ja tyytyväisyys kasvattavat asiakasuskollisuutta ja houkuttelevat uusia jäseniä.

Fit Porttipuisto – Asiakastyytyväisyyden ja toiminnan tehokkuuden vahvistamista

Tietoa asiakkaasta:


Fit Porttipuisto on Vantaalla sijaitseva kuntokeskus, joka on avoinna 24/7. Sali tarjoaa laajan valikoiman palveluja, kuten toiminnallista harjoittelua, personal trainingia ja virtuaalitunteja. Fit Porttipuisto palvelee monipuolisesti eri tasoisia liikkujia – aloittelijoista kokeneisiin urheilijoihin – tarjoten nykyaikaiset laitteet sekä avaran ja miellyttävän treeniympäristön.


Haaste:


Fit Porttipuisto halusi parantaa asiakaskokemusta keräämällä yksityiskohtaista palautetta ja vastaamalla asiakkaiden huolenaiheisiin reaaliajassa. Lisäksi sali etsi keinoja arvioida omaa suorituskykyään suhteessa alan keskiarvoihin varmistaakseen kilpailukykynsä.


Ratkaisu:


Fit Porttipuisto otti käyttöön GymPlussan Palaute-toiminnon, jonka avulla jäsenet voivat helposti antaa palautetta palveluista, laitteista ja yleisestä salikokemuksesta. Johto hyödynsi palautetta kohdennetuissa parannuksissa, kuten uusien palvelujen lanseerauksessa ja laitteiden päivityksissä. Lisäksi GymPlus mahdollisti salin suorituskyvyn vertaamisen laajempiin toimialatason mittareihin, mikä auttoi pitämään tarjonnan kilpailukykyisenä.


Tulokset:


Parantunut asiakastyytyväisyys: Palauteominaisuus mahdollisti nopean reagoinnin asiakkaiden toiveisiin, mikä johti selkeään parannukseen asiakastyytyväisyydessä ja jäsenuskollisuudessa.


Toimialavertailu: GymPlus tarjosi näkymiä siitä, miten Fit Porttipuiston suoritus vertautuu muihin toimijoihin, mikä antoi johdolle varmuutta tehdä strategisia, alan standardeihin pohjautuvia päätöksiä.


Toiminnan tehostuminen: GymPlussan keräämän palautteen avulla Fit Porttipuisto pystyi tekemään operatiivisia parannuksia reaaliaikaisesti. Palveluja optimoitiin vastaamaan kysyntää, ja resursseja käytettiin entistä tehokkaammin.


“GymPlussan palauteominaisuus on meille välttämätön jatkuvan kehityksen työkalu. Perinteisillä kyselyillä on vaikea saada merkityksellistä palautetta, mutta GymPlussan avulla voimme seurata asiakaskokemusta jatkuvasti ja kytkeä sen salin toiminnan tehokkuuteen.”


Kasvu tulevaisuudessa: Näiden tulosten pohjalta Fit Porttipuisto aikoo jatkaa GymPlussan käyttöä asiakaskokemuksen jatkuvaan kehittämiseen. Suunnitteilla on uusia palvelulaajennuksia ja laiteinvestointeja jäsenpalautteen ja markkinatrendien pohjalta.

GymPlus_logo_posa.png
bottom of page